Hvem

 

 

The Company Group er en familie

Det er muligvis sat lidt på spidsen, men det er ikke desto mindre det, vi tilstræber. Med familie mener vi en gruppe af forskellige individer, der kan anerkende de samme værdier, der kan se den samme klare fordel i at arbejde sammen, og som vil gøre en ekstra indsats for hinanden. Kort sagt – en familie.

Vores mantra

Chancerne for succes som virksomhed afhænger i høj grad af et sundt værdisæt. Det er imidlertid svært at formulere et værdisæt, der potentielt skal kunne favne samtlige brancher i verden. Derfor har The Company Group i stedet mejslet et fælles mantra for alle nuværende og fremtidige forretningsområder:

I The Company Group ser vi service som en følelse – ikke en funktion. Det skal være lige så naturligt at hjælpe og tage ansvar for hinanden, som det er at smile eller sige tak. Det er den følelse, vi insisterer på at bære med os – i kontakten med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere. Og det er den følelse, vi leder efter hos dig og som du skal lede efter hos dig selv.

Service by feeling

Et begreb født i The Company Group

"Service by feeling" er et begreb udviklet i 2014 som en bærende filosofi i The Company Group. Det udspringer af en enkel, men dyb erkendelse: Service er ikke en arbejdsopgave – det er en følelse.

I The Company Group tror vi på, at menneskelig kontakt, nærvær og ansvarlighed ikke skal trænes som adfærd, men vokse frem indefra – som en naturlig del af, hvem vi er, og hvordan vi møder hinanden. Når service føles lige så instinktivt som empati, glæde eller omsorg, opstår der relationer, der holder – internt og eksternt.

"Service by feeling" handler ikke om at følge en manual, men om at forstå, mærke og handle. Det er evnen og lysten til at gøre det lille ekstra – ikke fordi man bliver bedt om det, men fordi det giver mening. For kollegaen. For kunden. For fællesskabet.

Vi plejer at sige, at:

  • Hvis du automatisk tager kaffekoppen med ud af mødelokalet for at hjælpe rengøringsassistenten.
  • Og hvis du hellere giver end modtager gaver.

… så har du formentlig service som en naturlig del af dit følelses-arsenal. Det er netop det, "Service by feeling" handler om.

Men selvom man ikke skal følge en manual, skal man kende den bane, der spilles på – og være bevidst om det ansvar, man bærer. Derfor arbejder vi i The Company Group aktivt med at definere banen gennem ansvarsfordeling, processer og fælles læring. Ikke for at begrænse, men for at samle erfaringer og viden som ”kridtstreger”, der gør det lettere at agere intuitivt – sammen, som én samlet enhed.

Hos os møder du mennesker med vidt forskellige baggrunde, perspektiver og personligheder. Netop derfor er det vigtigt med et fælles sprog og en fælles forståelse. Og det er her, vores mantra Service by feeling binder os sammen. Forskellene mellem os bliver ikke visket ud – men de bliver gjort uvæsentlige i lyset af det fælles ansvar og det fælles formål. Det er sådan, vi skaber helhed. Det er sådan, vi bliver en familie – på tværs af fagligheder, opgaver og oprindelser.

Det er også sådan, vi ser ledelse og udvikling; Hos os bliver du ikke “straffet” for at tage initiativ og begå fejl – du bliver bakket op, når du tør. Men du bliver holdt ansvarlig, hvis du lader stå til eller ikke lærer af det, der er sket. For vi tror på, at engagement og ansvar vokser i et miljø, hvor tillid og følelsesmæssig intelligens er normen.

"Service by feeling" er ikke bare noget, vi siger. Det er noget, vi mærker og former sammen – hver dag.

 

Tag på en virtuel rundvisning i vores hus

Kontakt Simon for at høre mere

Simon Agger
Adm. direktør / CEO
sag@thecompanygroup.dk
4045 8222

Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus C

Whistleblower Service | Privatliv 
CVR: DK33052766